Nyår är överskattat!

Kalla mig bitter, tråkig eller vad ni vill. Men nyårsafton är så jäkla överskattat. Jag firar det alltid för det ska man ju göra. Men för mig är det mest bara en vanlig kväll. Vad förändras egentligen mellan den sista december och den första januari? Blir livet helt plötsligt ljusare, bättre och annorlunda efter tolvslaget?
Om så är fallet så har jag missat det totalt.
Visst tycker jag att det är jättetrevligt att umgås med vänner och äta gott. Men jag känner ingen skillnad på nyår. Jo. En skillnad. Att hur jävla trött man än är så ska 
man absolut vara vaken till tolvslaget. Mycket viktigt.
Men jösses, jag hör själv hur bitter jag låter. Men det är inte så jag menar. Jag förstår bara inte grejen. Och det här med nyårslöften, kan man inte hålla dem löftena innan nyår så blir det ju inte magiskt så att man kan hålla dem efter nyår.
Nä nu har jag gnällt tillräckligt.
Det är iallafall trevligt att umgås och äta gott 😊 gott nytt år allihopa 💫
(Jag ser ju ut som att jag har ett djävulskt långt huvud på bilden men det bjuder jag på)

1 Linda:

skriven

Du är så fin så Hanna. Gott nytt år ❣️

Svar: Tack ❤ tittar jag på bilden på telefon så ser den normal ut men när jag la den på bloggen så blev jag väldigt avlång 😂
Hanna Enberg

2 Anna a:

skriven

Håller fullständigt med dig... Vi har valt att låsa dörrarna här hemma vi å bara vara vi... sen går vi och lägger oss runt 22 tiden.. men gott nytt år på dig iallafall 😊

Svar: Underbart!
Hanna Enberg

Kommentera här: