Presentation

Okej. Så jag hade tänkt börja blogga. Det kan ju vara ett kul tidsfördriv 😊 då är det ju inte mer än rätt att jag börjar med att berätta för er vem jag är. Lite iallafall 😊
Jag bor på landet med min sambo. Jag har inga barn men han har två barn sen tidigare. Eller barn å barn, dem är tonåringar 😊 jag har däremot mina två fåglar Sixten och Doris, och dem är mina barn. 
Jag älskar att baka. Jag tycker om att läsa och Jag är någon form av expert på att sträcktitta på serier. Jag borde få diplom! 
Jag jobbar som personlig assistent och jag är arbetsledare på min arbetsplats, om någon av mina kollegor läser detta så passar jag på att beklaga att ni har mig som arbetsledare, det kan inte vara lätt 😛 
Jag kan inte leva utan musik, men jag sjunger hellre än bra om man säger så. Jag tänker inte börja blogga för att skriva ut allt som händer i mitt liv, jag tänker börja blogga för jag tycker att det verkar kul och att det kan vara roligt att dela med sig av vissa delar av livet och tankarna.
För några år sedan så hamnade jag i en riktigt djup depression och jag trodde inte att jag skulle ta mig upp. Ärligt talat så var planen att inte leva längre än till 30. Men saker och ting förändras. Tur var väl det 😊 
Det är ingen hemlighet vem jag är eller vilka mina nära och kära är. Men jag väljer ändå att inte skriva ut namn. Enbart första bokstaven isåfall. 
 
Idag mår jag bra, jag är lycklig till och med. Men jag vore ingenting utan min sambo, min bästa vän och min familj.
Kärleken till fåglar är något som jag upptäckte av en ren slump för lite mer än 1 år sen. 
Alla människor borde ha fåglar, det är en väldigt speciell kärlek. 
Nä nu ska jag inte jiddra på nå mer, ville bara presentera mig lite 😊 
 

Kommentera här: