Mitt livs kärlek ❤

Min sambo. Min pojkvän. Min fästman. Min pusselbit. Min hjälte. My knight in shining armor. Min älskare. Min bästa vän. 
Jag vore ingenting utan dig.
Jag pluggade till uska och såg dig. Något tändes inom mig. 
Den 24 juni 2014 tog vi en motorcykeltur och sen dess har det varit vi.
Även om du gör mig galen lite då och då så skulle jag aldrig någonsin för allt i världen byta ut dig.
Ingen har fått mig att känna så som du får mig att känna.
Ingen annan har fått mig så trygg och lugn.
Ingen annan har trott på mig så mycket.
Du har stöttat mig genom allt och när jag tappat tron på mig själv så har du trott åt mig.

Jag var helt och hållet vilse när jag träffade dig. Men på något magiskt sätt så fann jag vägen när jag fann dig. Och det är inte bara jag som är tacksam för det utan det är även hela min familj och mina vänner som tackar dig. 
Du ger mig så mycket mer än du någonsin kommer att förstå. 
Jag önskar att du kunde se dig själv genom mina ögon, och känna dig själv via mitt hjärta, då skulle du se hur otroligt fantastisk du är. 
Jag trivs så otroligt bra med dig och jag vill inte ha något annat. Jag vill inte ha en massa äventyr. Jag vill ha dig, jag vill ha oss precis som vi är.
Ingen trodde att vi skulle hålla, "Men hur skulle dem förstå? Dem vet ingenting om oss".
Vi byggde en stark, kärleksfull och fantastisk relation i en miljö som var designad för att förgöra oss. Vi klarade oss igenom det. Vi klarar allt. Jag älskar dig så oändligt mycket. "I know you to well to say you're perfect, but you see oh my sweet Love, you're perfect for me", jag vet att jag kan vara som en böld i arslet på en cykelsemester, jag vet att jag inte är så smart alla gånger, jag vet att du hatar när jag tittar på Dr pimple popper (vilket jag för övrigt ligger på jobbet och gör just nu). Du hoppar knappast av lycka när jag kommer hem med nya tatueringar. Men du älskar mig.
Du accepterar mig och allt jag är. Även mina dåliga sidor. Utan dig vore jag ingenting. Utan dig skulle jag fortfarande vara vilse.
Två enorma plus är att du accepterar att A är en så stor del av mitt liv och att du accepterar att jag jobbar som jag gör. 
Du ska aldrig någonsin tvivla på min kärlek till dig. Du är allt och lite till för mig. Jag älskar dig till månen och tillbaka och till månen och tillbaka igen ❤
Tack underbara du för att jag får dela mitt liv med dig.
Ska du bli av med mig så måste det ske under tvång 😛 
Jag är helt galet kär i dig och jag skulle gå genom eld och vatten för dig. 
Tack för att du finns och för att du är du ❤

Kommentera här: